czwartek, 08 października 2015
Od Pana Jezusa

Drogie dzieci jestem Bogiem wszechmogącym i pełnym najczulszej miłości. Jestem całkowitym przeciwieństwem zła którego doświadczacie. Zwróćcie się do mnie a odkryjecie, że ja potrzebuje jedynie waszego zaufania, resztę zrobie sam.Pozwólcie mi naprawić wasze życie, sprawię że będziecie nowymi ludźmi,zabiorę lęk z waszego serca. Nie odrzucę tego który się do mnie zwraca

Kocham was do szaleństwa wasz Jezus

sztuka nie zwaracania uwagi

Kiedy Pan Jezus został postawiony przed Herodem nie patrzał na niego.

Dziś uświadomiłam sobie jak to jest ważne. Miałam pewien sen. Śniło mi się że się budzę, czułam że w pokoju idzie zły w moim kierunku. Natychmiast zwróciłam swoje myśli w kierunku Jezusa.Myśli takie: uwielbiam Cie Jezu mój przyjacielu, chwała niech będzie Bogu który jest królem, bądź wywyższony zawsze,dziękuje Ci za Twoją opiekę i miłość...w takim stanie ciała i duszy które jest całą świadomością skierowane na Pana Jezusa nic ci nie groźi .I mnie nic nie groziło kiedy zły przyszedł w formie niedzwiedzia i poruszał moje ciało nosem jakby miał mnie pożreć zaraz.Nic nie wskórał gdy przybrał formę wściekłego psa którego ślina kapała na mnie.Moje serce było w trakcie uwielbienia więc zło nie miało przystępu do niego.Zamknęłam oczy i nie patrzałąm w stronę zła by mu nie poświęcać uwagi żadnej. Gdybym mu się przypatrywała moje serce ogarnąłby lęk zimne zło i nienawiść sparaliżowało by moją duszę i unieruchomiło ciało.Trudno w tedy zwrócić się o pomoc w modlitwie, ponieważ zły pragnie naszej uwagi i nie chce jej oddać Bogu.

Moja rada widzisz złego ducha?zamknij oczy, nie patrz.

Dziękuje Bogu bo nauczył mnie że nawet będąc w uścisku złego ducha można być w niebie jednocześnie i nie zauważać zła.

sobota, 21 marca 2015
SPOSÓB NIEZAWODNY ŻBY W ŚNIE LUB W TRAKCIE RZECZYWISTEGO SPOTKANIA ZŁEGO DUCHA TRZYMAĆ GO Z DALEKA OD SIEBIE

DZIŚ MIAŁAM TAKĄ SYTUACJE, POCZUŁAM NAGLE ŻE ATMOSFERA W POKOJU SIĘ ZMIENIA, CIEMNOŚĆ I ZBLIŻJĄCEGO ZŁEGO DUCHA , JEGO NIENAWIŚĆ PARALIŻUJĄCĄ.OD RAZU PODNIOSŁAM RĘCE DO GÓRY, ZAMKNĘŁAM OCZY ŻEBY NIE PATRZEĆ NA DUCHA BO TO ROZPRASZA MODLITWĘ I DAJE DUCHOWI PRZEWAGĘ.WOGÓLE KAŻDE ZWRACANIE UWAGI NA NIEGO DAJE JEMU PRZEWAGĘ. MUSZĘ STWORZYĆ MIEDZY NIM A MNĄ BARIERĘ KTÓREJ ON NIE BĘDZIE CHCIAŁ NAWET PRZEKROCZYĆ.

TO W CO ZŁY NIE CHCE WDEPNĄĆ TO TAKA SYTUACJA NA MODLITWIE.

PODNISOŁAM RĘCE I ZACZĘŁAM ZWRACAĆ SIĘ MYŚLĄ DO BOGA, POTEM NA GŁOS.

CHWAŁA OJCU I SYNOWI I DUCHOWI ŚWIĘTEMU.UWIELBIAM CIĘ BOŻE KTÓRY JESTEŚ MOIM OJCEM. UWIELBIAM CIĘ BOŻE KTÓRY JESTEŚ JEDYNY.UWIELBIAM CIĘ BOŹE ZA TWOJĄ MIŁOŚĆ NIEUSTAJĄCĄ.UWIELBIAM CIE BOŻE ZA TWOJĄ SRAWIEDLIWOŚĆ. ZATOPIŁAM CAŁĄ SWOJĄ UWAGĘ W BOGU. CAŁKOWICIE IGNORUJĄC ZŁEGO DUCHA KTÓRY BARDZO PRAGNĄŁ MOJEJ UWAGI. BÓG GDY GO UWIELBIAŁAM OTOCZYŁ MNIE SWOJĄ CHWAŁĄ JAK MGŁĄ, DAŁ POKÓJ I UCZUCIE WSZECHOGARNIAJĄCEJ MIŁOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.

BRACISZKU SIOSTRZYCZKO SRÓBUJ NA POCZĄTKU POWTARZAĆ MODLITWĘ"CHWAŁA OJCU" I MYSLEĆ O KAŻDYM SŁOWIE I WIERZYĆ W TO CO WYOWIADASZ CZYLI MODLIĆ SIĘ SERCEM A PAN STANIE SIĘ STOIM STRÓŻEM I OBROŃCĄ. AMEN

niedziela, 18 stycznia 2015
prawda o powodach dręczenia

https://www.youtube.com/watch?v=LkqBSrwiQwg&sns=fb

Jak pozbyć się dręczącch duchów

Spowiedź w kościele katolickim i modlitwa uwolnienia przeprowadzona przez księdza egzorycysty to jest jedyna droga pomocy dla nas. Jedyna.

www.mimj.pl tu są nagrania mszy z modlitwą o uzdrowienie na których są modlitwy o uwielnienie i uzdrowienie. Poszukajcie nagranych filmów na tej stronie. Mnie Bóg uwalniał gdy słuchałam nawet mszy nagranych 2 lat wstecz...

Polecam

czwartek, 15 stycznia 2015
wdzięczność Jezusa za miłość

Niedawno bardzo zapragnęłam iść rano na msze, wszystko zaplanowałam dziecko zaprowadziłam godzine wcześniej do przedszkola żeby zdążyć przed pracą na 8,00 nie jadłam śniadania żeby być na czczo. I wybrałam się do kościoła. A tu w tym dniu nie było mszy. :( Jak mi się zrobiło smutno, płakałam żewnie i szczerze z tego powodu że nie uda mi się przyjąć komuni:((

W nocy miałam sen

Jezus przyszedł do mnie i bawiliśmy jak dzieci, rozmawialiśmy dużo. Na koniec powiedział że musi już iść, do innych ludzi a ja go nie chciałam puścic. Jest tak wyjątkowy zabawny inteligentny fajny z poczuciem humoru pełen empatii. Kochający cudowny.

Gdy On mi się śni to mam święto a nie jest to częste

Sen: kto może zostać świętym

Zawsze myślałam że Pan Bóg to formuje w rączkach świętych i posyła ich od czasu do czasu na ziemie, szczególnie obdarowanych i zostają oni wielkimi świętymi.

Ale Pan wyrostował moje myślenie.

Sen

Obudziła się na podłodze, wokół było mnóstwo leżących ludzi. Podszedł do mnie anioł i powiedział. Ze świętością jest tak jak ze wstawaniem wystarczy chcieć. Czy chcesz być święta? tak chcę. Podał mi rękę do wstania a ja się obudziłam...:))))

Sen Obietnica

Chcę Ci opowiedzieć o mega mocnym charyzmatycznym czuwaniu które spędziłam z ludźmi wierzącymi w Wigilię Zesłania Ducha Świętego. Widziałam jak Duch Święty obdarowywuje innych ludzi. Było mnóstwo modlitwy i śpiewu w językach. Ludzi cieszyli się płakali, tańczyli. Nade mną także modlił się kapłan o wylanie Ducha Świętego, ale jakoś nic nie czułam specjalnie. Było mi nawet przykro że Duch Święty do mnie nie przyszedł bo jestem grzesznikiem.

Jednak w nocy po czuwaniu miałam sen, który jeszcze dziś tj w 2015r pamiętam z każdym drobnym szczegółem.

Sen

Byłam na spacerze z wózkiem i maleńką Martą.Nagle na spacerze usłyszałam pieśni uwielbiające Boga i zobaczyłam kościół. Znając zbiegi okoliczności Boże pomyślałam: to nie może być przypadek że jest tutaj msza a modlitwą o uzdrowienie i uwolnienie a ja jestem tutaj.Wejdę więc do kościoła.Otworzyłam drzwi i zobaczyłam wielu ludzi, zapełniony przedsionek. Ale jakiś dziwnych, bo kościół aż drżał od śpiewu uwielbienia a ci tutaj nie wielbili stali tylko z mało inteligentnym wyrazem twarzy..Pomyślałam wyglądają na chorych psychicznie.Zagradzali mi przejście do kościoła.W pewnej chwili wszyscy upadli na podłogę i utworzyło się przejście rzez które mogłam wejść do kościoła. Wjechałam z wózkiem, rozejrzałam się i zobaczyłam tak mocno chorych ludzi że się przeraziłam że nie powinnam tu być z dzieckiem bo zaraz coś złapie. Widziałam ludzi hybrydy i ich beznadziejną sytuację :( Pojechałam w głąb kościoła gdzie było luźniej..Nagle podszedł do mnie mężczyzna i kazał mi położyć na siebie ręce w imię Jezusa.Położyłam a on odszedł. W ten naraz wszyscy ludzie zaczęli się ustawiać do kolejki do mnie a z ambony usłyszałam księdza. Co to za zamieszanie??Niech mi ksiądz wybaczy, ale chyba otrzymałam charyzmat uzdrawiania.ksiądz: zaraz to sprawdzimy, dajcie mi tu najciężej chorego! Puścili przodem kobietę która miała chorą twarz. Nałożyłam na nią ręce i powiedziałam : w imię Jezusa miej normalną zdrową twarz. A jej buzia wyzdrowiała i uśmiechnę się. Obudziłam się.

Wydawało mi się ze obudziłam się ale to był inny sen :zatopiona zanurzona w miłości Boga do mnie i w jego obecności.Ale za moją głową poczułam zło, zło które gdy obróciłam się miało postać psa, warczał obnażając zęby. Wzięłam go za sierść i wyrzuciłam za drzwi ( tej odwadze to sie sama dziwie teraz bo był wyjątkowo brzydki;) Powiedziałam w imię Jezusa odejdz. Usłuchał ale za chwile powrócil. Moja uwaga zawsze każcie odejść i nie wracać bo inaczej wrócą..Powiedziałam więc odejdz i nie wracaj w imie Jezusa i odszedł.

Obudziałam się na prawdę i usłyszałam koło siebie warknięcie.

Pomyślałam że sen miał znaczenie bo DAWNO zły nie był tak wkurzony

 

Marta 2,5 latka

Mówi mi córeczka rano. 28.07.2013

Co ci się sniło?

"Jezus rozmawiał w Panem Bogiem."

Jak mnie to zdziwiło. Wierzcie mi nie rozmawiam z dwulatkiem o trójcy świętej...;)

Ale chce to wpsomnienie zapamiętać, więc zapisuje.

Jezu jakie cechy powinien mieć najmniejszy by stać się największym w niebie?

"wiarygodność i odwagę"

"pójdź za mną"

 
1 , 2 , 3 , 4